کدام نوع از ثبت تغییرات شرکت ها را باید به اداره ثبت شرکت ها اطلاع رسانی کرد ؟
کدام نوع از ثبت تغییرات شرکت ها را باید به اداره ثبت شرکت ها اطلاع رسانی کرد ؟
اگر از صاحبین و موسسین شرکت ها باشید و یا در هر یک از انواع شرکتها به عنوان مدیر یا اعضاء هیئت مدیره در حال فعالیت باشید حتما با هر بار تشکیل جلسه و تنظیم صورتجلسات نسبت به اعلام متن صورتجلسه به اداره ثبت شرکت ها دچار تردیدد شده اید .
در زمان فعالیت هر یک از انواع شرکت ها بنا به دلایل زیاد و متنوعی هیئت مدیره و یا مجامع سازمان تشکیل جلسه داده و در خصوص موضوعات مختلف بحث ، تبادل نظر و در نهایت تصمیم گیری می کنند. حقیقت اینجاست که در قانون دقیقاً مشخص نشده است که چه موضوعاتی باید به اداره ثبت شرکت ها اطلاع رسانی شود.
اما مواردی که با ذی نفعان ، کارکنان ، نحوه فعالیت و قوانین شرکت و جامعه سر و کار دارند باید حتما به این اداره بازخورد داده شوند. از این جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود :
- تغییر مدیر عامل و یا حوزه اختیارات او و یا افراد تاثیر گذار در شرکت که باید دیگران از این تغییرات مطلع شوند .
- تغییر و تمدید مدت شرکت
- انحلال شرکت
- تغییر عنوان شرکت
- تغییر آدرس شرکت
- خروج برخی از شرکاء ضامن
- تغییر اعضاء هیئت مدیره
- تغییر صاحبین امضاء مجاز
- کاهش سرمایه
- افزایش سرمایه
- تغییر و تمدید بازرسین
برای ثبت تغییرات شرکتهای خود حتماً با یک مشاور خبره مشورت نمایید . به این منظور و برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .
تلفن : 02188770580
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید.
آخرین دیدگاهها